Πριν κάνεις οτιδήποτε...

Μάθε πως διαφέρουμε!

Θέλω προσφορά για το πάρτυ μας

 

Τα πεδία με αστερίσκο είναι υποχρεωτικά.
Ονομ/μο γονέα*:

Φύλο παιδιού: *

Όνομα εορτάζοντος παιδιού*:

Ημ/νια γέννησης παιδιου: *
Όνομα 2ου εορτάζοντος παιδιού:

Ημ/νια γέννησης 2ου παιδιού: *
Email*:

Περιοχή*:

Τ.Κ.*:

Κινητό*:

Πώς μας βρήκατε; *

Επιθυμητή ώρα επικοινωνίας *:
Επιθυμητή ημ/νια πάρτυ *:

 
Αριθμός παιδιών *:

Αριθμός συνοδών*:

Παρατηρήσεις - Προτάσεις:

GDPR:
Συμφωνώ στην αποθήκευση των προσωπικών μου δεδομένων με σκοπό `αποκλειστικά και μόνο` την ενημέρωση μου, για προσφορά σε πάρτι ή τρέχουσες εκδηλώσεις .
Η ενημέρωση αυτή θα γίνετε με SmS η viber ή e-mail αυστηρά & μόνο από το Παραμύθι - Παιδότοπος και θέαμα.
    

Αφήστε το κενό:

Τι είπαν για εμάς;

Ωραίος χώρος

Άνθρωποι με φαντασία και χαμογελο!!! Όλα εξαιρετικά!!ευχαριστουμε θερμά!

1_3_2026 (5* στο google)Συγχαρητήρια!

Ένας πολύ ωραίος παιδότοπος, ιδανικός για πάρτυ όπως του μικρού μου ανηψιού Χρηστάρα! Πολύ ωραίο φαγητό, οι άνθρωποι του καταστήματος ευγενικότατοι και ο επάνω όροφος με την παράσταση,κέρδισε το ενδιαφέρον! Συγχαρητήρια!

Όπως πάντα σταθεροί στην ποιότητα των πάρτι & στην αξία του παιδιού.!!

Συγχαρητήρια 7 πάρτι συνεχόμενα στα 2 μου παιδιά.!

Ήταν Φανταστικό,ξεχωριστό,ότι καλύτερο.

Οι φίλοι του Θεμιστοκλή έφυγαν ενθουσιασμένοι,ζητώντας από τους γονείς τους να κάνουν και αυτά εδώ το πάρτι τους . Ο χώρος είναι επίσης ξεχωριστός και διαφορετικός από τους συνηθισμένους προσωπικό υπέροχο , ασχολούνται με τα παιδιά με διάφορα παιχνίδια και δραστηριότητες . Ήταν υπέροχα Μπράβο σας.

26_2_2026 (5* google) Ηρθαμε απο τη Χαγη

Ηρθαμε απο τη Χαγη να κανουμε τα γενεθλια του 5χρονου υιου μας. Δεν υπαρχει κατι αρνητικο που μπορω να βρω για το Παραμυθι. Απο την πρωτη στιγμη η επικοινωνια ηταν αριστη και ευκολη, οι εγκαταστασεις φοβερες, το ιδιο και το φαγητο και γενικα ολη η εξυπηρετηση απο την αρχη ως το τελος με προθυμια και χαμογελο. Το χαμογελο στο προσωπο ολων των παιδιων και οι αριστες κριτικες απο τους καλεσμενους, ηταν απλα το κερασακι στην τουρτα. Α+++ εμπειρια και φυσικα θα το ξαναπροτιμησουμε στο μελλον.

Σας ευχαριστούμε πολύ για την υπέροχη εξυπηρέτηση σας αλλά και την ευγένεια σας.!!!

Σίγουρα θα ξανακάνουμε τα γενέθλια μας σε εσάς .!!! Να είστε πάντα τόσο καλοί σαν ομάδα για να είστε τόσο αποτελεσματικοί.!